Pupat in ureche?

Luni m-am intors din concediu…Tristete mare…vorba unui amic: concediul de odihna ar trebui luat dupa ce te-ai intors din concediu….

Am avut, timp de doua saptamani, vreme sa fac ce mi-a trecut prin cap: am vizitat jumatate de tara insa am preferat sa mi-l inchei la Vama Veche….Nu am mai fost pe acolo de vreo patru ani…stiam ca s-a schimbat mult insa nu m-am asteptat sa fie in halul in care am gasit-o…desi si acum patru ani era pe patul de moarte: acum statiunea se afla deja la doi metri sub pamant…

Ce nu mi-a placut: totul. 90% dintre cei prezenti pe plaja,….si erau foarte foarte multi…o mare de oameni….. nu aveau ce cauta in vama veche…aia pe care o stiam eu acum 10 ani…

S-a construit in prostie….Am fost chiar surprinsa sa gasesc terase langa terase: una pentru fanii Parazitii (asta m-a amuzat cumplit: timp de trei zile sase baieti cu sapci pe ochi si pantaloni largi au stat bland pe o canapea ascultand ceva cu multe p-uri…), una pentru skateri, una dj-isti etc.

Da…tristete mare…Acum zece ani era o rusine sa stai in vama in costum de baie- Acum daca te plimbi linistit cu briza pe buci pe mal auzi numai remarci de rahat…

In Vama sunt chiar si umbrelute si sezlunguri si fete blonde cu unghiile facute si barbati nerelaxati drept accesoriu….si eternul taran roman…care arata cu degetul spre pula unui vamoiat pierdut prin multime….chiar si manele….

dar toate lucrurile acestea se stiu….

„Salvati Vama Veche!”….ma pis pe ea, Vama!

Published in: on august 15, 2007 at 4:13 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cloclo.wordpress.com/2007/08/15/pupat-in-ureche/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu